wtorek, 11 grudnia 2007

Gruszki z serem pleśniowym



Często kiedy muszę wymyślić coś by przyjąć gości mam problem co podać na przystawkę. Czy jakieś wędliny czy sery czy jeszcze coś innego. Tym razem musiało być jednak oryginalnie, w końcu to 18 :P. Oprócz pomidorów z mozarellą, które uwielbiam i pasztetu, który uwielbia mój brat zrobiłyśmy (razem z moją mamą, która przepis wzięła od koleżanki) gruszki z serem pleśniowym. Połączenie jest dość ciekawe, ale polecam je tylko amatorom serów pleśniowych. Ja takowym jestem więc mi smakowało.


Składniki:
gruszki w syropie z puszki
ser pleśniowy
mascarpone

Gruszki z puszki są zazwyczaj pokrojone w połówki. Każdą połówkę wyciągamy więc (tak by nie została zbyt mokra) i w wydrążony środek nakładamy mieszankę serów. Masę serową stanowią ser pleśniowy i mascarpone w proporcjach mniej wiecej 3-1 dokładnie wymieszane.

Moim zdaniem gruszki ładnie prezentują się na sałacie .

Brak komentarzy: